Foto      Video      Księga gości  

Strona główna
Strona główna
Fotel prawy
Samochód
wyniki
Sponsorzy
Oferta
Kont
 

Samochód czerwony:

Został zakupiony w kwietniu 2006 r z Nowego Sącza. Fiacik koloru czerwonego z 1991 roku z chromowanymi zderzakami i nawet uchylnymi tylnimi szybami .Była to już przygotowana, zadbana (kobieta tym jeździła w kjs) rajdówka, którą trzeba było tylko stopniowo, w miare zdobywanych doświadczeń poulepszac tzn głównie silnik i skrzynia. Jednakże pierwszy, całkiem dobry, sezon jeździłem na setup’ie który tam zastałem czyli:
- głowica 3 mm
- wałek 385 Świątka
- wał korbowy BIS
- stoczone kolo zamachowe
- układ dolotowy zmieniony + układ wydechowy tzw. strumienica
- zrobiony gaźnik + większe dysze + osadzony na podwyżce
- klatka wg. Załącznika J
- zawias: klepany resor 12cm, rozpórka przód, cięte sprężyny, bilstein x4
- przednie hamulce tarczowe z Fiata 125p
- koła 4x Alu z CC
- 2 kubełki:  kierowca – Speed,  pilot – Bimarco B
- pasy szelkowe Shrotha
Z biegiem czasu i wraz z nowymi doświadczeniami w samochodzie pojawiły się takie ulepszenia jak szyby z poliwęglanu, klapy z laminatu, odelżane drzwi. Cały samochód jednym słowem przeszedł kuracje odchudzającą po czym stał się jednym z lżejszych w klasie bo udało się zejść do 535 kg. Do tego doszły krótkie przełożenia Kałuży 2,3 i 4 biegu.
Sezon 2006 tym autkiem zakończył się bardzo pozytywnie. Podstawy tak „rajdowania” jak i Fiata 126 zostały ogarnięte. W klasyfikacji Kierowców Okręgu Krakowskiego 2006 udało się wywalczyć największą ilość punktów więc jak na taki raczej słaby silnik i debiut to dobry rezultat. Reasumując, z tym samochodem wiąże bardzo miłe wspomnienia

 

 

© copyright by kemizan.go.pl all rights reserved